lördag 3 april 2021

Påskafton

Cyklade till min bror och hans familj i Fruängen igår. Var ute och spelade lite streetbasket med syskonbarnen och sedan åt vi sill och ägg. På vägen hem välte jag med cykeln... I viadukten under Liljeholmsbron var det inte sopat på cykelbanan och jag bara gled. Hövdingen löste ut och jag slog  armbåge, höft och lår. Jag hade inte särskilt hög fart och jag bröt inget, som tur var. Slog hål på jackan och skrapade underarm. Var lite mörbultad, men idag känns det OK. Men förstås; några snygga blåmärken har börjat dyka upp idag :) 

Annars har det varit en ganska lugn dag idag. Städade på förmiddagen, tog en promenad och satt en stund i solen vid stadshuset. När jag kom hem satte jag en pizzadeg och gjorde en tomatsås till kvällen. Och nu har jag kört 50 minuter yoga.

Inga kommentarer: