söndag 14 maj 2017

Plötsligt händer det

Insåg igår att jag hade klantat till det. Jag hade bokat in mig på mitt vanliga Hot Mojo-pass som startar klockan sex på söndagar och var nöjd med att jag hade bokat i tid och därför inte behövde oroa mig för om jag skulle få plats eller inte. Men så började jag fundera; började inte matchen rätt tidigt...? Jo, mycket riktigt: Malmö FF - Östersund startar kl. 18.30. Även om jag inte kan vara på plats i Malmö vill jag ju inte missa matchen, så igår kväll började kolla på alternativa pass (jag behöver ju min yoga också). Insåg att det var ett pass som startade söndag kl. 10.30 och det var "bara" 17 före i kön. Vis av erfarenhet vet jag att det inte är omöjligt att få plats när det är så många före i kö och speciellt inte en söndag förmiddag. När jag vaknade i morse var det 8 före och efter ytterligare en timme var det nere på 5. Men då började det kännas kört för det var bara tre kvart kvar innan passet skulle börja och jag skulle vara tvungen att chansa. Bestämde mig ändå för att gå dit och köra ett vanligt styrketräningspass om jag inte fick plats på passet. Glad att jag bestämde mig för det. För när jag kom fram var det bara ett par minuter till de släppte extraplatserna och jag fick plats! Så nu har jag fått svettas ordentligt idag med OCH kan se hela matchen :)

Inga kommentarer: