måndag 23 mars 2020

Rutiner - nya och gamla

Har nu jobbat hemifrån en vecka och det innebär lite nya rutiner, men har i alla fall lyckats behålla rutinerna de här första dagarna.

Jag går upp som vanligt (kl. 7). Det innebär att jag får lite längre tid för frukost än jag brukar, eftersom jag slipper resan och jag sätter igång att jobba kl. 8. Jobbar fram till halv tolv, kvart i tolv då jag har gått ut för att äta - för att stödja de lokala restaurangerna och ta en promenad i solen. Idag blev det dock rester hemma. Promenaden hoppade jag däremot inte över. Jobbar fram till fem och då tar jag återigen en promenad. Lite längre och i snabbare tempo. Idag blev det även ett 30 minuters yinyogapass när jag kom hem. Är stolt över att jag ändå tar mig för att köra onlinepassen även om det är ett ganska dåligt substitut till passen på gymmet. Saknar mina duktiga och inspirerande tränare! Och styrketräningen.

Inga kommentarer: