fredag 15 juli 2016

Det där med att boka fel...

Min första semesterdag tillbringade jag med en kompis i skärgården. Tre timmar på båt ut till Finnhamn och sedan promenad runt ön, en god våffla och ett dopp blev det innan färden hem till stan igen. Sol och varmt var det i stort sätt hela dagen och är så glad att det var igår och inte idag vi åkte. För idag har det varit mulet och just nu regnar det (fast visserligen ganska varmt)... Båtfärden var nästan bäst, medan Finnhamn kanske inte var så speciellt.

Idag har jag varit på gymmet och styrketränat. Gjorde nämligen samma misstag som tidigare i våras; hade bokat in mig på ett Hot Mojo-pass, men på "fel" gym. Upptäckte det en halvtimme innan passet började. Egentligen ska man ju avboka minst en timme innan så jag fick ringa till gymmet och erkänna mitt misstag... Ersättningspasset blev ändå bra och lyckades köra slut på musklerna idag igen. Det går bra nu!

Inga kommentarer: