torsdag 19 juli 2018

Bad och träning

Fick grym träningsvärk efter förra veckans enda pass. Så även om det kändes hyfsat så är kroppen inte riktigt van än. Sedan blev det ingen mer träning den veckan, eftersom jag stack till Skåne. Umgicks med min bror och hans familj + min mamma och det blev en del rörelse ändå även om det inte blev någon regelrätt träning. Bland annat hade vi en heldag på cykel på Ven och givetvis en hel del bad. Värmen fortsätter dag efter dag och baden är det enda som svalkar. Igår tog jag mig hem till Stockholm igen och idag blev det också bad på förmiddagen. Men nu på eftermiddagen har jag varit på gymmet en timme. Körde armar och rygg efter en kvarts uppvärmning på löpbandet. Och då märktes det att styrkan har blivit mycket mindre på den här månaden. Räknar därför kallt med ny träningsvärk, men också att jag nu ska börja få in rutinen med träningen igen.

Inga kommentarer: