tisdag 24 juli 2018

Semester

Gårdagen började med att jag bakade en kaka. Sedan slipade jag köksbordet - för hand, med bara sandpapper (!) Det tog en stund... Men blev fint! Lagade sedan ett hål i fåtöljens tyg och då var det redan sent på eftermiddagen. Kände då att det var dags att ta mig utomhus så gick ner till Hornsbergs strand och tog ett dopp. Tog sedan en promenad och åt innan jag gick hem. Idag har det varit lugnare. Gick ner till Hornsbergs strand efter frukost, läste och simmade under 2-3 timmar. Sedan drog svarta moln in över himlen och jag hoppades på både åska och regn. Gick därför hem för lunch. Men molnen passerade och det är bara att hoppas att regnet gjorde nytta över någon av alla skogsbränder istället. Jag gick till gymmet och sprang 45 minuter på löpbandet. Kändes faktiskt helt OK! Sedan var jag och handlade + gick till optikern för att fixa mina glasögon. Nu har jag precis stekt ett gäng pannkakor till morgondagens utflykt och ätit kvällsmat. Och funderar på om jag ska gå "på lokal" för att se Malmö möta rumänska laget Cluj.

Inga kommentarer: