onsdag 21 november 2012

Helt annan känsla!

Igår var jag ganska less och uppgiven efter träningen. Och som vanligt efter sådana pass brukar det kännas extra motigt att gå till gymmet och träna. Jag hade därför inga större förhoppningar eller någon större motivation när jag klev innanför dörrarna på gymmet idag. Men när jag hade bytt om och stod på löpbandet verkade det som jag hade fått en helt ny kropp! Efter fem minuters uppvärmning kändes planen att köra en-minuts-intervaller helt rätt och det gick riktigt bra! Kunde köra på i hög fart och ta ut mig och ändå hämta mig mellan. Efter 20 minuter så lät jag benen vila en stund och körde styrka för rygg och triceps. Avslutade dock med några benövningar och kunde summera ett bra pass på en timme. Tänk hur olika det kan kännas!

Inga kommentarer: