onsdag 14 november 2012

Novembertröttheten har slagit till

Jag är otroligt trött på morgnarna just nu och det hjälper inte att jag lägger mig tidigt. Mörkret börjar ta ut sin rätt och jag längtar verkligen till första advent och lite mer ljus. Som tur är så är det inte så kallt i alla fall. Vi har 8-10 grader och faktiskt inte särskilt blåsigt och regnigt.

Körde ett ganska tufft styrkepass för benen idag, så jag hoppas på träningsvärk :) Inledde med en kvart på löpbandet och sedan blev det både benpress, lårcurl och djupa knäböj med hantlar. Bröst och axlar fick sig också en genomkörare.

Nu ska värma lite glögg tror jag och ladda upp inför landskampen! Hittade en god, ekologisk och kravmärkt äppelglögg på systemet som jag kan rekommendera. Dessutom är den alkoholfri, så man kan  dricka av den när som helst!

2 kommentarer:

Suzan sa...

Glögg redan?=)

BoelMaria sa...

Självklart! Har inte du testat än?!