lördag 20 december 2014

Byter löparskor mot pjäxor

Avslutade jobbveckan med en tur och retur Stockholm med tåg igår. Och känner väl att jag inte riktigt hann avsluta allt inför julen. Men jag jobbar 29-30 december, så då hoppas jag göra klart och planera inför våren. Och inte minst: städa skrivbordet och mejlen… Men nu är jag ledig i en vecka och ska inte tänka på jobbet ett dugg! 

Har packat det mesta, men gjort det lite i taget under veckan, så jag har en känsla över att jag behöver kolla igenom så jag har med allt. Pjäxorna och skidbyxorna är packade i alla fall - viktigast att få med. Ska bli så himla skönt att vara utomhus på dagtid, njuta av god mat och bli trött i kroppen istället för i hjärnan. Det enda orosmomentet är att det är ont om snö i Alperna på sina ställen… 

Flyget går inte förrän i eftermiddag, så jag har passat på att springa 45 minuter på löpbandet nu på förmiddagen. Vet ju att jag brukar bli ganska rastlös och stel efter ett par timmar på flyget och ytterligare ett antal timmar på transferbussen. 

Inga kommentarer: