lördag 13 december 2014

Julhandel

Jag hade lite svårt att komma igång med städningen idag, men blev ändå klar innan tolv. Tog sedan en tur på stan för att leta julklappar. Och det gick faktiskt riktigt bra! Är nu nästan helt klar med klapparna till syskonbarnen - de enda jag handlar till. Handlade också en fin julgrupp till det nystädade hemmet. Har sedan varit och sprungit 45 minuter på gymmets löpband. Och köpte sedan lite julklappar till mig själv :) Ett par mjukisbyxor som jag tänker dra på mig efter dagarna i skidbacken + ett par skidstrumpor och en t-shirt i ylle att ha på mig när jag åker. En sväng på Mitt Möllans julmarknad har jag också hunnit med. Nu har jag ätit prinskorv med tomatsallad och funderar på om jag ska duscha före eller efter inhandlandet av lördagsgodiset….

Inga kommentarer: