lördag 28 maj 2016

Packad

Hade tänkt träna igår efter jobbet, men började packa istället. Och sedan höll jag helt plötsligt på att baka en sockerkaka. Och efter det passade jag på att göra rent ugnen medan den var varm. Och då bestämde jag mig för att istället hälla upp ett glas vin och fortsätta packa lite till. Så till ljudet av regnet packade jag 7 lådor igår + tre kassar - utan att stressa. Har en hel del kvar förstås, men tillträdet är först på tisdag och jag är ledig hela nästa vecka :)

Men idag har det - äntligen! - blivit träning. Sprang först 20 minuter på löpbandet. Sedan körde jag styrka för triceps och rygg. Märks så tydligt att jag "slarvat" med styrketräningen den här våren... Får köra lätta vikter, men försöker istället köra många repetitioner. Och ser fram emot när allt är på plats i nya lägenheten och förhoppningsvis kan fokusera lite mer på träningen.

Inga kommentarer: