fredag 13 maj 2016

Sleepless

Har sovit dåligt hela veckan och tror att delvis beror på utebliven träning. Förra helgen blev det en del kroppsarbete i alla fall; hackade ogräs i mina föräldrars land, bar jord och planterade om växter. En promenad vid havet blev det också. Men även mycket bilåkande. Det blev inte heller någon Hot MOJO  på söndagen heller för då prioriterade jag att träffa min bror och hans familj. Var iväg på internat måndag-tisdag och sedan direkt på konferens som slutade igår. Jag var dessutom tvungen att skriva på en text både i onsdags- och torsdagskväll så jag var ganska mör i morse när jag steg upp och skulle till jobbet. Prioriterade bort all träning vilket så här i efterhand antagligen inte var mitt smartaste drag. Men idag har det i alla fall blivit träning. En timme på löpbandet och med en träningsvilad kropp gick det riktigt bra! Njuter också av kortdagarna; att gå kvart över tre på fredagarna är guld värt! Så nu tror jag faktiskt att jag orkar ta mig till Grönan om en stund för att lyssna på Bob Hund :)

Inga kommentarer: