torsdag 8 juli 2010

Den första semesterdagen

Åkte ut till mina föräldrar på Österlen direkt efter jobbet igår. Min bror med familj är nere så vi grillade på kvällen och idag var vi nere på stranden på förmiddagen. Det gjorde att jag fick semesterkänsla direkt! Sedan körde jag hem till Malmö igen efter lunch, plockade lite här hemma och cyklade sedan ner till gymmet för PT-träning. Ska ta semester från PT-träningen också, så det här var sista passet på säkert 4 veckor. Gissa om jag fick jobba...?! Inledde med några ordentliga axelövningar, som följdes av biceps och mage. Till sist fick jag köra slut på benen med hjälp av knäböj, bulgaren och lårcurl. Har en känsla av att semestern kommer inledas med en grym träningsvärk :)

Nu ska jag bara äta lite och sedan ta mig ner till Stapelbädden och kolla på boarderLine innan jag ska få skratta till Zinat Pirzadeh på Hedmanska gården - jag gillar verkligen alla gratis-evenemang i Malmö på sommaren!

Inga kommentarer: