söndag 25 juli 2010

Dags att packa

Förra sommaren kändes det som jag missade det fina vädret helt, men i år har det varit fint sedan midsommar känns det som. Och nu när det lite sämre vädret verkar komma bär det av till Mallorca...:) Kommer nog inte sola så himla mycket iochförsig, men jag längtar verkligen att få bada i varmt vatten, simma och äta god medelhavsmat. Kanske shoppa ett och annat par skor också... Mallis har ett lite oförtjänt dåligt rykte, tycker jag. Jag var där för 5 år sedan och visst bodde vi i ett slitet hotellkomplex, men bara man kom ut ett par kilometer utanför så var naturen fantastisk och maten som sagt riktigt bra. Gillade Palma också; som ett Barcelona i miniatyr! Åker i morgon och är borta en vecka. Tar med mig löparskorna och hoppas på att kunna springa åtminstone ett par gånger i värmen. Körde därför ett styrketräningspass idag istället. Benen fick sig en rejäl genomkörare, men körde även biceps, bröst och lite axlar.

2 kommentarer:

JaWe sa...

Ha det kanon på Mallis! Hoppas att du får till et par sköna löppass efter stranden...

BoelMaria sa...

Det var härligt! Inga löppass på stranden dock, men väl på slingriga vägar :)