tisdag 6 juli 2010

Snart semester!!!

I morgon jobbar jag sista dagen innan jag tar drygt 4 veckors semester. Det ska bli RIKTIGT skönt med långledigt efter det här hektiska året. Jag hoppas på att bli ordentligt utvilad och helt släppa jobbet under de här veckorna. Jag hoppas också att jag ska ta mig tid att träna en del på semestern, men utan krav och några mål. Förra året försökte jag köra armhävningar under semestern, men det gick inte så bra... Ibland är det kanske bara bra att släppa på alla krav på prestation. Semester handlar om att koppla av har jag hört :)

Har i alla fall varit och kört ett styrkepass idag efter jobbet. Det var fokus på rygg, triceps och mage idag. Ett kortare pass än vanligt, men det berodde på att jag bara värmde upp 10 minuter på träningscykeln. Annars körde jag själva övningarna i ett bra tempo och med ganska tunga vikter.

2 kommentarer:

Andrej sa...

Ha en underbar semester! Vad skönt att kunna börja mitt i veckan!

BoelMaria sa...

Tack!!!!