fredag 23 juli 2010

Svalare?!

Idag är det mulet och säkert ett par grader svalare än det varit de senaste veckorna, så jag tänkte att det var perfekt väder för en löptur. Och det var det. Fast det är fortfarande lite för varmt att springa i för min smak. Blev den vanliga rundan, d.v.s. löpning till Pildammsparken, sedan innervarvet och till sist gå tillbaka. 3,3 km löpning 1 km gång med andra ord. Vill så gärna komma in i bra löprutiner nu! Minst två gånger i veckan och dessutom komma upp i lite längre sträckor. Ska försöka komma ut på en runda till innan det bär av till Mallis på måndag :)

2 kommentarer:

Andrej sa...

Enträgen vinner, jag lovar! Jag sprang första gången för tre år sedan och kom ungefär 150 meter innan det tog slut.

BoelMaria sa...

Ja, jag vet. Men det är fortfarande svårt för mig att acceptera att 3-4 kilometer känns långt när jag för 2 år sedan sprang 2 mil i veckan...