torsdag 1 juli 2010

Sommarträning

Hade egentligen tänkt att jag skulle gå igenom första halvårets träning och reflektera lite kring det, men har faktiskt inte hunnit. Det får bli en annan dag.

Har i alla fall kört ett pass med min personliga tränare idag. Jag kommer att köra ett pass till med honom nästa vecka innan jag tar lite semester från den mer strukturerade träningen. Fast jag kommer nog vara ganska flitig även under semestern. Det känns som jag är har ett ganska bra flyt i träningen nu och vill helst inte tappa för mycket varken av de goda vanorna, styrkan och smidigheten under ledigheten. Och det som är bra när man är ledig är ju att man faktiskt har mer tid än vanligt för träningen.

1 kommentar:

Andrej sa...

Både mer tid för träning och mer tid för återhämtning. Att lata sig är aldrig fel. I lagom doser.