lördag 11 december 2010

Kände mig som en gammal tant...

Har rejäl träningsvärk i kroppen efter onsdagens och torsdagens pass. Märktes på yogan idag; det stramade i baksidan av låren i hunden, jag kände av nederdelen av ryggen i krigaren (!) och det var allmänt svårt att ta ut övningarna. Var därför ganska glad när passet var över. Men sedan sprang jag en stund på löpbanden i sympati med de som springer i Sumpan idag (ska nu bara sätta in en symbolisk summa till Hjärt- och lungfonden också). Skönt att duscha och sitta i bastun en stund efter det... :)

3 kommentarer:

Snorkkis sa...

Träningsvärk kan vara besvärlig ibland, men bastu brukar vara bra medicin (tycker jag så klart som finne :) ). Jag körde också hjärtelöpning på distans igår. Känns bra!

JaWe sa...

Bra jobbat med träningsverk, kul att du var med oss i tanken och att du hjälpte till med en bra sak!

BoelMaria sa...

Snorrkis: Träningsvärk är bra, men tycker precis som du att bastun kan lindra! Och jag såg att du också hade sprungit för hjärtat igår - kändes bra som sagt!
JaWe: Läste om er runda och såg bilderna; ser ut som ni hade en bra dag!