tisdag 21 december 2010

Sista personliga träningen för året

Jag hoppades att jag skulle kunna ta ledigt fr.o.m. i morgon, men insåg ganska tidigt idag att jag måste ta mig till jobbet i morgon med. Förhoppningsvis behöver jag dock bara jobba på förmiddagen och sedan ta JULLOV!!!! Ska inte jobba igen förrän den 4 januari, så nästan två veckors ledigt blir det. Skönt!

Idag var det dags för årets sista pass med min PT. Inledde med chins och det gick sådär... Fördelen med min PT är då att han kastar in helt nya övningar och så skiter vi i ryggövningar resten av passet. Helt rätt, visade det sig, för både ben och bröst gick bra idag. Körde även en hel del biceps och mage. I stort sätt hela kroppen fick jobba med andra ord och kommer nog känna av musklerna i morgon. Hoppas hinna med ett styrketräningspass till innan jul, men annars blir det ju en hel vecka utförsåkning direkt efter jul :)

Inga kommentarer: