söndag 19 december 2010

Solhälsningssöndag

Sladdade ner till gymmet med bil i morse. Vågade inte cykla och hann inte gå. Var inte kul att köra heller - körde i 30-40 km/timme och så fort jag gasade minsta lilla släppte hjulen och började spinna... - men det minst dåliga alternativet. Det var i alla fall fler än jag som tagit sig till yogan och vi körde ett bra pass. Kroppen var med på alla töjningar och det kändes bra :) Är däremot fortfarande så snuvig att jag fick andas genom munnen efter halva passet.

Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra resten av dagen. Har precis läst tidningarna och tagit en kopp kaffe, eftersom de inte hade hunnit komma när jag åkte vid nio (!). Solen tittar fram just nu och det är bara ett par minusgrader, så jag tar mig kanske ut en sväng.

2 kommentarer:

Andrej sa...

Låter som en helskön söndag.

BoelMaria sa...

Det var det!