torsdag 23 december 2010

Lille julafton = snö och träning

Kom precis hem efter att ha pulsat genom stan efter träningen. Det enda (?) som är bra med att de inte hinner skotta undan snön från trottoarerna är att det blir lite extra bonusträning...

Dagens pass blir det sista innan jul och jag körde ett vanligt styrketräningspass. Sprang först 20 minuter på löpbandet samtidigt som jag tittatde på de danska nyheterna. De uppmanade Bornholmsborna att hålla sig hemma och pratade om snöstorm (14 sekundmeter...). Känns sådär eftersom jag egentligen skulle ta mig ut till mina föräldrar på Österlen idag. Får se om det lättar i eftermiddag, annars kör jag nog inte ut förrän i morgon. Efter löpbandet körde jag rygg, triceps och biceps och till sist avslutade jag med ett par magövningar. Kändes riktigt bra!

God jul!

1 kommentar:

JaWe sa...

En riktigt God Jul på dig!