torsdag 2 december 2010

Snö, snö och ännu mera snö

Det verkar som det aldrig ska ta slut det här snöandet. Lite ovant för oss här i Skåne... Och av någon anledning blir det ALLTID kaos när det snöar här...

Travade ner till gymmet efter jobbet i alla fall för att köra ett pass med min PT. Såg fram emot det eftersom det var två veckor sedan sist. Tyvärr blev det ett riktigt skitpass :( Min förkylning vill inte släppa och kroppen protesterade vilt redan från början. Hade ingen som helst ork och blev svettig av minsta lilla ansträngning. Helt oförberedd eftersom jag ändå tyckte att det gick helt OK i tisdags och även på yogan i söndags. Skit, skit, skit!!! Körde igenom i stort sätt hela kroppen ändå, men med fokus på teknik och lättare vikter än normalt. Det enda som funkade var benövningarna. Nu hoppas jag bara på att jag jag haft årets förkylningar nu och jag därför ska slippa den "obligatoriska" förkylningen när jag är ledig i jul.

2 kommentarer:

Andrej sa...

Vila?
Näääää...

JaWe sa...

Och jag som fick tips av någon tjej söderut att flytta ner... ;)

Den här julen hoppas jag att du kan göra annat än att snyta dig i julservetterna!

Krya på dig!