lördag 25 december 2010

En annan slags jul

Det blev inte riktigt den julen som det var tänkt. Skulle ju ut till mina föräldrar på Österlen och fira tillsammans med alla syskonen och syskonbarnen - 10 vuxna och 4 barn - men de blev insnöade och det är fortfarande omöjligt att ta sig dit. Dessutom har de drabbats av vinterkräksjuka i natt... Ena systern bor dock i Lomma och de kom ju inte heller ut så vi firade lite i går eftermiddag. Antiklimax!

Eftersom jag har varit hemma mer än planerat så har jag redan packat och gick därför ner till gymmet för att göra av med lite rastlöshet. Så mycket julmat behövde jag däremot inte bli av med... Värmde upp med 20 minuter på löpbandet och körde sedan bröst, axlar, biceps och ben - i den ordningen. Var faktiskt en hel del folk på gymmet idag, jämfört med den 23:e.

Nu blir det lite annan typ av träning den närmaste veckan. I morgon flyger jag till Grenoble och sedan blir det transfer till Alpe d´huez! En veckas skidåkning i franska alperna känns helt OK... :)

3 kommentarer:

JaWe sa...

Vilken jul det blev... Du fick träna bra och en resa med skidåkning låter ju inte fel!

Ha det bra i de Franska bergen!
Och en god fortsättning...

Andrej sa...

ÅH! Skidor. Det var länge sedan.

BoelMaria sa...

JaWe: God fortsättning själv!
Andrej: Kan rekommenderas... :)