onsdag 24 augusti 2011

Är så himla trött på min förkylning!!!!!

Åh, vad tråkigt det är att vara förkyld! Vaknade med halsont i söndags och sedan i måndags har näsan runnit oavbrutet. Träning har inte varit att tänka på. Har istället prioriterat jobbet. Kände mig ändå bättre igår, så jag gick på matchen. Det skulle jag kanske inte ha gjort... 90 minuters vrålande gjorde att det halsonda var tillbaka idag :( Fast det var det värt! Sjukt spännande! Tyvärr räckte det inte.

Hoppas på att jag ska känna mig tillräckligt pigg för ett lätt pass på gymmet i morgon. Har träningsabstinens!!!!

3 kommentarer:

Andrej sa...

Haha... vilken inställning! Jag är sjuk, så då jobbar jag... tänk om alla hade den inställningen.
Synd på Malmö, däremot. Följde matchen med halvt öra. Spännande!

Suzan sa...

krya på dig!!

BoelMaria sa...

Andrej: Vet inte om det är en så himla bra inställning, men det är så jag gör ... ;)
Suzan: Tack!