måndag 29 augusti 2011

Försök till normalträning

Jag kan ju inte påstå att jag varit så snäll mot min kropp i helgen så det kanske inte är så konstigt att förkylningen fortfarande hänger i. I lördags firade jag en kompis som fyllde 40 och igår blev det både fotboll och sedan teater på kvällen. Känner mig ändå helt OK och nu är det mest näsan och inte så mycket halsen som protesterar. Körde därför ett pass på gymmet efter jobbet. 20 minuter på löpbandet - i beskedligt tempo - och sedan nästan 40 minuters styrka. Försökte lägga på i stort sätt som vanligt, men kroppen svarade inte riktigt. Fick också ta det i lite lugnare tempo än normalt, men en timmes träning är jag ändå ganska nöjd med. Några dagar till; sen är jag på G!

2 kommentarer:

Andrej sa...

Låter som om du redan är på G

BoelMaria sa...

Nu är jag i alla fall!