söndag 14 augusti 2011

Löpning och Zlatan

Blev sugen på att springa utomhus när jag var nere på Ribersborg igår och såg alla som sprang halvmarans sista 3 km. Många såg oförskämt pigga ut efter nästan 2 mil och detta trots att de hade motvind just den där sista långsträckan... Bestämde mig därför för att snöra på mig löparskorna nu på förmiddagen och ta en kortare runda i Pildammsparken. Det var ingen skön runda... :( Perfekt löpväder; mulet och ca 15 grader. Dessutom blåste det inte så mycket. Men jag lyckades springa lite för fort första kilometern och resten av rundan gick på ren vilja. Suck! Får trösta mig med att jag ändå fått till nästan 15 km löpning totalt den här veckan.

Och nu kommer solen! Hoppas den stannar kvar så det blir en riktigt härlig kväll på stadion! För er som inte kan följa matchen live, så har ni möjlighet att se Zlatan på tv.

Inga kommentarer: