tisdag 16 augusti 2011

Fotboll, fotboll, fotboll...

Just nu handlar mitt liv ganska mycket om Malmö FF. I söndags var jag som sagt och såg träningsmatchen mot Milan och i morgon ska jag till Zagreb - över dagen!!! - för att följa MFF:s fortsatta öden i Champions League och i helgen är det vanlig allsvensk match mot GAIS...

Men lite jobb och träning hinner jag med där emellan. Idag bestod träningen av 20 minuter på löpbandet och drygt 40 minuters styrketräning. Körde mest bröst, axlar och ben. Måste verkligen försöka få tag i en bra PT nu! Mina styrketräningspass ser ut på nästan exakt samma sätt varje gång, jag lägger inte på ordentligt med vikter och följdaktligen händer det inte så mycket rent styrkemässigt. Behöver någon som håller lite koll på och utmanar mig + kommer med lite nya, roliga övningar!

Inga kommentarer: