torsdag 1 september 2011

Fullt ös

Hösten är här. Åtminstone jobbmässigt. Intensiva dagar med möten, möten och åter möten. Delårsrapport som ska vara klar på måndag, underlag och presentation till våra politiker som också ska vara klara på måndag plus slutkläm och finlir på en rapport - det är bara en bråkdel av det som jag håller på med just nu. Desutom hade vi styrelsemöte i föreningen i tisdags och eftersom det är jag som är sekreterare har jag ett protokoll att skriva (och som ska spegla ett tre timmar långt möte...). Tur att det mesta är roligt!

Träningen blir tyvärr lite lidande av allt jobb, men jag hoppas på att september ska bli en bra träningsmånad. Började i alla fall starkt med en timme på gymmet idag. 4 km på löpbandet och sedan styrka för bröst, axlar och ben. Fick till rejäl mjölksyra i benen, så jag kanske lyckas få lite träningsvärk i morgon. Hoppas det!

Inga kommentarer: