söndag 25 september 2011

Himmelsblå söndag

Strålande sol från en klarblå himmel. Kan man önska sig något mer när det är söndag?! Ja, en vinst till MFF förstås... Hoppas bara på att de har med sig en bra känsla från senaste matchen, även om AIK är ett tuffare motstånd än Halmstad.

Har redan varit ute en sväng idag när jag cyklade till och från yogan. Tyckte att passet gick helt OK, men kände mig stel och lite öm i lårmusklerna - framförallt vänster. Vet inte riktigt vad jag har gjort, men behöver helt klart töja ut. Får se hur det blir med den saken i veckan som kommer. Ska iväg till Manchester med jobbet onsdag-fredag och stannar sedan kvar över helgen för att bl.a. se på fotboll och fira min födelsedag. Har späckat schema, men hoppas ändå få till något löppass i alla fall.

Nej, nu ska jag bara fixa räkningarna innan jag ska ta mig ut igen och njuta av vädret :)

Inga kommentarer: