lördag 15 september 2012

Lördagen - så här långt!

Började lördagen med frukost i lugn och ro. Grekisk yoghurt med mandlar och honung, ett kokt ägg, en kopp te och en kopp kaffe + ett glas lättdryck fick det bli. Sedan blev det ett lite kortare pass på gymmet. Hade träningsvärk i rumpa och lår efter gårdagen vilket gjorde att jag bara körde en kvart på löpbandet innan överkroppsstyrkan. Direkt efter träningen cyklade jag vidare till torget där jag handlade äpplen, majs, hallon och torsk. Mötte upp en kompis för en fika på Kafferosteriet. Vi delade på en surdegsmacka med brie och soltorkade tomater och jag tryckte även i mig en kanelbulle till den dubbla espresson. Sen bar det av hemåt igen för att dammsuga lägenheten (och torka golven i köket och badrummet). Och nu finns det en deg på jäsning. Känns som jag redan har hunnit med ganska mycket idag :)

Inga kommentarer: