tisdag 7 juni 2016

På plats i nya lägenheten!

Har nu varit och testat mitt nya gym. Eller rättare sagt ett av dem. Efter en veckas flytt är jag nu på plats i nya lägenheten på Kungsholmen och har helt plötsligt minst tre gym som jag snabbt och enkelt kan ta mig till. Det är inte ens någon idé att ta med träningsväskan till jobbet utan jag kan lika gärna ta mig hem och byta om innan jag tar mig till gymmet. Idag blev det bara test av löpbandet, men kunde konstatera att det gick att ha utsikt över gatan när man sprang. Ska testa ett av de andra gymmen på torsdag då jag har bokat in mig för yoga.

Flytten gick bra, men så mycket annat än att packa, bära och packa upp hanns inte med förra veckan. Fast å andra sidan är lägenheten redan ganska bebolig. Men årets första dopp blev det i fredags när det var riktigt, riktigt varmt och premiären på parkteatern var jag också på. En och annan glass har slunkit ned med :)

Idag har jag också premiärcyklat till och från jobbet. Det är väl ungefär 5 km i vardera riktningen och cykelväg nästan hela vägen. Lite läskigt med alla snabba cyklister dock...

Inga kommentarer: