torsdag 2 mars 2017

Ingen motivation

Jag har haft svårt att motivera mig på jobbet hela veckan. Många har sportlov så det är få människor på kontoret och jag har haft väldigt få möten. I vanliga fall kan det vara skönt med några dagar med mindre inbokade saker att göra för att komma i fatt, men den här veckan har jag mest gått ner i ett lågt tempo och tycker inte att jag får något gjort. Vet att de kommande veckorna är otroligt hektiska och jag borde försöka förbereda det jag kan, men har haft svårt att motivera mig. Behöver deadlines och människor omkring mig för att få energi. Sen tror jag att solen och de längre dagarna har gjort att jag egentligen bara vill vara utomhus. Skulle antagligen tagit ledigt en dag eller två, men nu är det fredag imorgon så bara att bita ihop...

Att skapa motivation för träningen har jag däremot inte haft några som helst problem med och idag blev det en timme på gymmet med fokus på armar och rygg.

Inga kommentarer: