tisdag 4 juli 2017

Gårdagen och idag

Igår var det riktigt fint och varmt på förmiddagen. Jag gick en långpromenad till Djurgården för att fixa ett presentkort på Gröna Lund till ett av syskonbarnen, såg utställningen i Liljevalchs tillfälliga paviljong på Armémuseets gård på vägen tillbaka och handlade reselakan + lätthandduk inför nästa veckas korta vandring. Tog även en glass i Kungsträdgården. På eftermiddagen och kvällen kom det ett par riktiga störtskurar, men kunde ändå sitta ute och ta ett par glas vin med en vän på Medborgarplatsen. Kändes som en härlig semesterdag. Idag är det mulet och mycket kallare, så det känns väldigt skönt att jag ska lämna Stockholm för varmare breddgrader senare idag. Men jag har precis kört en timmes träning på gymmet. Blev ett bra pass och det är alltid skönt att pusha kroppen när jag vet att jag ska sitta still på ett flyg i flera timmar och när jag vet att just styrketräning kommer det inte bli så mycket den närmaste veckan.

Inga kommentarer: