lördag 16 februari 2019

En tur till Malmö

Trots några träningsfria dagar kändes kroppen tung och benen som betongstolpar. Jag inbillar mig att blodgivningen förra helgen fortfarande påverkar, men det kan ju också vara någon bacill i kroppen. Och kroppen kanske faktiskt inte bara kändes tung utan även är tung. Har inte vägt mig på länge, men tycker att jag har mer fett runt lår och rumpa än jag brukar. 

Har i alla fall fått lite mer vardagsträning torsdag-fredag eftersom jag åkte ner till Malmö för att se Malmö FF möta Chelsea. Och när jag är i Malmö innebär det alltid att jag går mycket. När jag bodde i Malmö cyklade jag överallt, men nu när jag är på besök går jag istället. Skulle aldrig få för mig att sätta mig på en buss! Var också en sväng i Landskrona för att se en fin utställning med Nina Hemmingsson igår innan jag åkte tillbaka till Stockholm igår kväll.

Inga kommentarer: