torsdag 30 april 2020

Då var april slut

Valborgsmässoafton och eftersom det är röd dag i morgon så slutar vi kl. 12 idag. Jag avslutade jobbveckan och gå in i långhelgsledigheten med att snöra på mig löparskorna och ta 4 kilometerrundan längs Hornsbergs strand och tillbaka. Tungt och jobbigt... Men kämpar på. Måste försöka se till att jag åtminstone får till två löppass i veckan framöver för jag tappar så mycket kondition och uthållighet just nu. Cyklade i alla fall till och från jobbet igår. Var på kontoret för första gången sedan vi blev hemskickade i mitten av mars, så det var en märklig känsla. Roligt att få träffa ett par kollegor "i verkligheten" för ovanlighetens skull och höra lite hur de har det i sin vardag. Kunde också stötta en av mina vanliga lunchställen (som faktiskt hade öppet fortfarande) genom en hämtkasse.

Inga kommentarer: