söndag 21 mars 2010

Cykeltur, fönsterputs, omplantering av blommor, träning...

Det har varit sol från och till idag. Men varje gång jag har tagit mig ut har den gått i moln... Det började i morse när jag bestämde mig för att ta en cykeltur och tog med mig kameran för att dokumentera våren. Solen försvann direkt. Var ändå ute i nästan en timme och hittade i alla fall lite snygg gatukonst. När jag kom hem bestämde jag mig för att tvätta fönster. Återigen sken solen när jag började, men ganska snart försvann den igen. Därför blev bara ett av sex fönster putsade idag. Nåja, de är kvar. Planterade sedan om lite blommor, men då försökte jag inte ens att göra det utomhus utan jordade ner vardagsrumsgolvet istället...

Nu har jag precis varit och kört ett kombinerat konditions- och styrketräningspass på gymmet. Började med nästan en halvtimme på träningscykeln (intervall) och kompletterade sedan med bröst-, biceps-, axel- och benövningar. Kändes bra!

2 kommentarer:

Malma fönsterputs sa...

Du behöver väl inte ha solsken för att tvätta fönstren?? =)

BoelMaria sa...

Jo, det behöver jag :)