söndag 28 mars 2010

Svettig söndag

Känner mig lite seg idag. Gjorde inget speciellt igår och la mig ganska tidigt. Men sedan har det ju blivit sommartid i natt och det brukar jag alltid känna av. En lite mildare form av jetlag...

Gick bra att träna idag ändå. Körde först intervall på träningscykeln (förprogrammerat på 24 minuter). Satte motståndet på ett hack högre än jag brukar, så jag blev rejält svettig och fick ta i för att orka de sista minuterna. Tufft, men skönt! Kompletterade sedan bara med några rygg- och tricepsövningar och fick ihop totalt 55 minuter. Skyndade sedan hem för att kunna följa matchen. Just nu är det paus och MFF leder med 1-0 - inte helt fel!

2 kommentarer:

Andrej sa...

Också jetlaggad. Var ju i Borås igår (haha)

BoelMaria sa...

Skönt att veta att det inte bara är jag som är påverkad av tidsomställningen.