torsdag 18 mars 2010

Vårtecken nr 2

Jag kommer precis från träningen och cyklade idag hem utan handskar (och utan att frysa). Ett vårtecken så gott som något! Upptäckte dessutom att det var lite varmt med överdragsbyxor! Så våren kanske faktiskt är här nu!!!

Annars var det ett hårt PT-pass som stod på träningsprogrammet ikväll. Mycket ben och mage, men också en del rygg. Både den här och förra veckan har vi kört en övning som min PT kallar "hiphop". Jag är glad att det inte är någon som filmar den övningen... Men det är en otroligt bra funktionell övning och den ger garanterat träningsvärk :)

3 kommentarer:

JaWe sa...

Jag har ett klipp på din träning med dold kamera:
Gå in på: http://www.youtube.com/BoelsHipHop

;)

Visst är det skönt att våren äntligen är på väg. Men orättvist att ni har så mycket vår där i södern... Hoppas att du läser det här när du återvänt från badstranden :)

Andrej sa...

Haha... den gick jag faktiskt på. HipHop låter ju kul, däremot.

BoelMaria sa...

JaWe: Inga bad än så länge - mer än att jag var genomsur efter att ha cyklat hem i regnet efter träningen idag...
Andrej: Nja, kul vet jag inte men bra övning som sagt!