lördag 28 maj 2011

Skitvecka

Inte nog med att jag har varit genomförkyld hela veckan och inte kunnat träna. I tisdags förstörde en - eller kanske två - person/er en derbykväll för över 20 000 fotbollsälskare... Har varit riktigt låg hela veckan. Men idag har jag i alla fall tagit mig till gymmet igen och det gick över förväntan. Började med att gå 5 minuter på löpbandet bara för att se hur kroppen skulle reagera och eftersom det kändes bra började jag jogga så smått och kunde kliva av efter 30 minuter och känna mig OK :) Körde sedan lite rygg, lite triceps och lite biceps i en halvtimme. Också bara för att känna in kroppen. Är nöjd och lite gladare efter dagens pass!

2 kommentarer:

Andrej sa...

Grattis till ett bra pass. Min kondis fick punka idag däremot. Det går upp och det går ner...

BoelMaria sa...

Tack!