torsdag 29 mars 2012

Muffins i ugnen

Efter 5 år ska jag vidare till nya utmaningar; på måndag börjar jag mitt nya jobb. Blev avtackad idag - fick jättefina presenter, en tankeväckande promenad ("Från sillagumma till chokladböna") och värmande ord - så i morgon är det min tur att tacka. Är därför i baktagen. Annars har jag varit och tränat. Körde ett styrketräningspass med fokus på bröstpartiet, axlarna och benen. Har fortfarande träningsvärk i magen efter tisdagens övningar, trots att jag bara körde lite mage. Borde köra lite mer core med andra ord...

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Spännande med nya utmaningar. Fem år är ändå väldigt lång tid på en arbetsplats - det märks om ngn lämnar efter så lång tid.

BoelMaria sa...

Ja, det ska bli spännande! Och 5 år är lång tid - även om det inte känns så just nu. Men det kanske beror på att jag under de här åren haft två olika tjänster med ganska olika innehåll.