fredag 2 mars 2012

Då var det helg

Det är fortfarande ljust ute och klockan är nästan sex. Dessutom har det varit strålande sol hela dagen. Och fortsatt varmt. Och det verkar som det ska bli fint i morgon med - när man kan njuta av det! Idag har jag däremot jobbat hela dagen och var inte ens ute på lunchen. Avslutade med ett möte nere på stan, så då fick jag i alla fall lite frisk luft på vägen. Stack sedan direkt till gymmet och körde knappt en timmes träning: bröst och axlar + lite mage (med den obligatoriska uppvärmningen på löpbandet).

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta i kväll. Åt indiskt på lunchen och är faktiskt fortfarande inte speciellt hungrig. Får väl ta en banan innan jag går bort till affären. Förhoppningsvis får jag lite inspiration när jag väl är där...

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Visst är det härligt med de ljusare dagarna?! Hoppas du hittade på ngt gott till middag!

BoelMaria sa...

Ja, underbart med sol och ljus! Det blev hemlagad pizza med skinka, kronärtskockor och färska champinjoner med ett glas amarone... :)