söndag 13 maj 2012

Kass träningsvecka

Det har blivit väldigt lite träning för mig den här veckan. Intensiva dagar på jobbet kombinerat med styrelsejobb och tur till Göteborg* har gjort att jag inte har haft tid. Men igår skulle jag faktiskt haft tid att träna. Kom hem redan vid fyratiden, efter att ha suttit i bilen ett antal timmar. Men var seg i kroppen och allmänt trött, så jag valde att sitta framför tv:n istället och lägga mig tidigt. Var därför pigg i morse och hann därför springa en kvart på löpbandet innan yogapasset. Det gjorde att jag var ordentligt varm i kroppen och passet gick bra! Skönt. I morgon blir det ingen träning igen - ska klippa mig - men på tisdag ska jag springa Blodomloppet med några kollegor. Ska bli kul! Och intressant att se hur det går...

* Jag sprang INTE Göteborgsvarvet, utan var på Liseberg med min syster och hennes familj :) Men jag tror nästan vi var det enda på vandrarhemmet som inte skulle springa...

Inga kommentarer: