söndag 13 januari 2013

Veckans femte pass

Efter en ganska slö morgon, så har jag plockat undan lite här hemma, gått igenom gamla tidningar, lagt in kläder och skrivit protokoll. Och nu har jag varit på gymmet och kört en timmes bra pass för armar och rygg. Framförallt tricepsen fick sig en rejäl genomkörare och jag räknar kallt med en härlig träningsvärk i morgon! Kroppen svarade på ett helt annat sätt än i torsdags :) Vägde mig också för första gången sedan innan jul och kunde konstatera att jag vägde lika mycket fortfarande... Trodde att förra veckans trerättersmiddagar, vinet, de lagade luncherna, all ost och godis + den här helgens frossande i årets första semla, ostbågar och småpajer skulle satt sina spår. Men skidåkningen förra veckan och träningen den här veckan har tydligen krävt en hel del energi den med.

Inga kommentarer: