torsdag 19 december 2013

Nu får det vara nog!

Igår var jag i Stockholm. Åkte hemifrån tio över fem på morgonen och var hemma elva på kvällen...  Mötet ägde rum på WTC så när jag kom upp gick jag bara över gatan vid Klarabergsvidaukten och likadant på kvällen. Hann med andra ord inte uppleva något i Stockholm. Men ett bra heldagsmöte. Fast sådana här heldagar + resa sliter på kroppen och jag var ganska seg i morse när klockan ringde. Och sedan har det varit helt hysteriskt idag. Alla rykte och slet i mig och strax efter lunch var toppen nådd och jag höll på att bryta ihop. Men det mesta löste sig och jag har lyckats pricka av flera punkter på att-göra-listan.

Efter mycket stillasittande igår och tempot idag, så var det extra skönt att träna idag. Intervaller på löpbandet fick inleda passet. Fortsatte sedan med styrketräning för just ben, men även lite bröst och axlar.

Inga kommentarer: