onsdag 5 februari 2014

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig (eller som jag vill)

Min plan var att jag skulle köra ett löppass idag, men det fanns inga lediga löpband när jag kom till gymmet. Satte mig därför på en träningscykel och hoppades att någon snart skulle vara klar. Som tur var kunde jag redan efter fem minuter byta cykeln mot löpbandet och jag var riktigt laddad för ett lite längre löptur. Men benen ville annorlunda. Stumma och tunga och utan någon som helst kraft :( Växlade därför mellan gång och löpning och försökte istället intala mig att fokus ändå skulle vara att jag fick till ett lite längre pass. 50 minuter blev det till slut. Tyvärr med en trist känsla och en viss besvikelse; hade hoppats att gårdagens vila och den försvunna träningsvärken var det perfekta upplägget för ett bra löppass. Bara att bita ihop och komma igen.

Inga kommentarer: