söndag 16 februari 2014

Lite av varje

Helgen började med en kort after work i fredags. Sedan fixades det lite här hemma på lördagsförmiddagen - samtidigt som tv:n och dam-stafetten stod på - för att kunna ta emot systern med familj vid lunch igår. Då började vi med att köra ner till Ljunghusen och gick en sväng vid havet på eftermiddagen. Köpte med fastlagsbullar hem och laddade sedan för Melodifestivalen. Idag blev det en tur till till lekplatsen i Folkets park innan herr-stafetten och sen avslutades besöket med köttfärssås med spagetti. Full fart och en lite annorlunda aktiviteter än mina vanliga. Fast nu har jag varit en timme på gymmet och kört ett bra pass. Väldigt lite folk på gymmet faktiskt och jag kunde köra precis vilka maskiner som jag ville och i den ordning som passade mig. Har en fortsatt en bra känsla i kroppen, både på löpbandet och när det gäller styrketräningen :)

Inga kommentarer: