lördag 8 februari 2014

Starkare

Städat och tränat har jag hunnit med hittills idag. Om en liten stund kommer en kompis hit för att låna lite skidgrejer och sedan är det årsmöte för MFF Support. Och jag ska skriva mitt sista protokoll! Hurra! Lämnar nu styrelsen efter 5 (?) år och det känns ärligt talat ganska skönt. Det har tidvis varit kämpigt och jobbigt, men oftast roligt och givande. En hel del tid har det också tagit och det är främsta orsaken till att jag slutar nu.

Träningen kändes bra idag. Började med att köra en-minuts-intervaller på löpbandet. Det var länge sedan, men gick ändå bra. Välbehövligt , tror jag också. Står och stampar lite med löpningen just nu och behöver få igång benen på något sätt. Styrketräningen går däremot bättre. Idag körde jag triceps och rygg och kunde köra tungt i alla övningar. Är starkare och tycker det märks - och syns - framförallt i överkroppen.

Inga kommentarer: