torsdag 10 juli 2014

Träning och bad

Jag fick träningsvärken från helvetet efter tisdagens korta pass... Och jag vet varför... Jag körde knäböj med ganska lätt vikt, men istället körde jag många fler repetitioner än jag brukar + att jag gick ner djupt i övningen. Skönt när träningen ger utdelning! Idag blev det också ett lite kortare pass (55 minuter) där jag började med 25 minuter på löpbandet och sedan körde lite blandat biceps, triceps och rygg. Det gick ganska bra, men jag längtade hela tiden ut. Det blev nämligen inget badande för mig igår heller, så idag var det verkligen dags. Så efter träningen cyklade jag ner till Scaniabadet och tog ett dopp. 20 grader i vattnet var det - jag tog t.o.m. några simtag :) - och 30 grader i luften. Gäller att passa på att njuta för redan i morgon blir det något svalare och på lördag verkar det bli lite regn.

Inga kommentarer: