söndag 28 september 2014

Dåligt med träning

Var på bokmässan torsdag och fredag och lyckades inte få till någon träning då. Och sedan har jag haft besök av min bror och brorsdotter sedan jag kom hem i fredags kväll, så det blev ingen träning igår heller. Men när de var avlämnade på stationen idag blev jag själv avsläppt vid gymmet och kunde köra en timmes träning - innan jag gick hem. Skönt att få träna även om kroppen inte svarade så himla bra (trots vila). Nu har jag ätit och jobbat hemma en stund och nu måste jag ta mig ner till jobbet en sväng för att fortsätta med det jag inte kan göra hemifrån... Inte så kul att jobba en söndag, men ibland måste man. Hoppas kunna fixa det jag ska på en timme i alla fall, så jag sen kan ta det lugnt resten av kvällen och hämta nya krafter inför ännu en superintensiv jobb-vecka.

Inga kommentarer: