lördag 18 juli 2015

Bra start på dagen

Började lördagen med ett fantastiskt yogapass - igen! Utmanande OCH tillåtande. Lämnade salen med en kropp som är svettig av ansträngning och samtidig totalt avslappnad och mjuk :) Så himla skön känsla! Annars håller min näsa fortfarande på att rinna… Så jag hoppade träningen igår. Istället cyklade jag ner till Västra hamnen och åt medhavd frukost och läste några timmar (och badade inte). Uträttade sedan lite ärenden på stan. På seneftermiddagen tog jag mig till Trelleborg för att se en utställning på museet, men kom dit en minut över fyra och museet stängde fyra… Antiklimax! Körde istället och handlade en ny kaffekokare och en liten kamera på vägen hem. Har ju en fin systemkamera, men orkar inte alltid släpa på den och tycker ibland att mobiltelefonens kamera är sådär. Får se om jag kommer använda den här lilla.

Inga kommentarer: